Totta. Kun on selvänä niin olo on niin monella tavalla parempi. Itselläni tulee kohta 9 kk täyteen ja olo on vallan mainio. Viime kesänä kun aloitin olin jatkuvasti uupunut. Mikään ei oikein kiinnostanut. Makasin sängyssä suurimman osan päivästä.
Tämä seurasi jo siitä että join vain kerran kuussa perseet olalle. Ennen olin vielä apaattisempi kun join joka toinen ilta.
Raittius tuo energisyyttä. Jos et ole Duracell pupu ollut niin et sinä raittiuden takia muutu ikiliikkujaksi mutta jaksat asioita paremmin ja pidempään. Raittius tuo seesteisyyttä ja rauhaa ja paremman itsetunnon.
Tsemppiä