Alkaa riittää

Moikka.

En ikinä usko että kirjoittaisin tänne. Mutta; ikää noin 28v. Nyt noin 10v vietetty enemmän ja vähemmän pelien ääressä. Suurimpana ongelmana kohdallani on pokeri. Nautin suuresti ko. pelistä, sen strategisesta luonteesta sekä taidon osuudesta. Nyt kuitenkin huomaan itseni pääosin gämblääväni, ja taidon osuus on sivuutettu. Kuukaudessa pelaan merkittäviä summia omaan taloudelliseen tilanteeseen nähden aina vähän kerrallaan. Slotteja on tullut myös hakattua pitkään.

Ennen sijoitin, säästin ja pelasin. Nykyään vain pelaan. Kaipaan jotakin tekemistä iltaisin, koska mieli tekee pelata nimenomaan “tylsinä” hetkinä, kun muuta aktiviteettia ei ole.

Velkaa on kertynyt lähinnä luottokorteille noin 3k euroa, (myös elämiseen käytetty). Saan noista yli puolet hoidettua ensi kuussa, joten noiden kanssa ei ongelmia.

Suurin ongelma on siis se, että kun on tylsää, pelaan. Kun olen yksin, pelaan. Kun on ylimääräistä rahaa, pelaan. Haluan päästä irti jatkuvasta pelaamisesta ja sen luomasta syyllisyyden tunteesta. Aina iskee kova morkkis.

Kokeillaan siis tätä kautta laskurin kanssa, josko saisin pelit lopetettua ihan kokonaan, koska siihen olen henkisesti valmis. Yritän ottaa linjan käyttöön, että aina kun mieleni tekee pelata, lähden vaikkapa ulos, vaikka kuinka väsyttäisi. Uskon myös, että jatkuva puhelimen näprääminen helpottaa peleihin sortumista, sitäkin yritän vähentää.

Lisäksi otan rahallisen 1k tavoitteen säästämiseen, vaikkapa 1.2.2020 mennessä. Sillä voimme viettää puolison synttäreitä huolettomasti.

Katsotaan kuinka käy.

Moikka!

Reilu viikko menty nyt täysin pelaamatta mitään. Olen vähentänyt myös älypuhelimen käyttöä sekä ladannut varuiksi betblocker sovelluksen puhelimeen.

Vaikka aikaa on mennyt vähän, olen silti ylpeä. Tuntuu että elämästä on saatu kiinni ja olen enemmän läsnä eri tilanteissa. Tuntuu, että puhelittomuudella on myös suuri osuus tässä.

Yllättävää, mutta kun ei pelaa jää rahaakin kummasti enemmän käytettäväksi. Tämän johdosta mitkään yllättävät pienet menot tai joku pieni dinner ulkona ei ole tuntunut pahalta. Aiemmin tuntui “pahalta” ostaa extempore lounas/kahvit kahdelle.

Rehellisesti nyt itseäni kuunnellessa tekee mieli pelata muutama turnaus, mutta en aio. Vaikeaa yrittää saada mieleen pelaamisen aiheuttamaa huonoa fiilistä, vaikka se saattaisi auttaa.

Eipä siinä, toivotan tsemppiä ihan kaikille tähän lonkeron harmaaseen syksyyn. Olkaa rehellisiä itsellenne ja pysykää tiukkana. Kun nyt lopetatte, olette jo pitkällä. Ja sitten taistellaan täysiä!

Taistelua, niin tekis mieli laittaa “vaan” parikymppiä ja kokeilla onnea. Oon tehnyt sen niin monta kertaa ja lopputulos voi tarkoittaa, että tili nollilla. Nyt ei sorruta.

Moe!

Kohta lähentelee kolmen viikon rajapyykki pelaamatta, eli hyvin siis menee. Tuntuu, että aikaa olisi kulunut paaaljon enemmän, mutta ei anneta sen haitata!

Oma halu lopettamiseen alkoi casinolta kolme viikkoa sitten. Hävisin noin 400 euroa jonka voitin takaisin blackjakissa 70e->140e->280->560e. JES. Kyytiä odotellessa hävisin kaikki slotteihin noin 20 minuutissa. Miten helvetissä taas kävi näin?! Järkyttävä kuvotus päälle ja siitä se lähti.

En vaan enää kertaakaan aio kokea sitä tunnetta uudestaan. Lisäksi olen suunnannut energiat ja tylsän ajan treenaamiseen, mikä piristää helvetisti. Pelaaminen mielessä silloin tällöin, mutta vedän sitä mulkkua turpaan kerta kerran perään.

Olkaa vahvoja siskot ja veljet!!