älkää IKINÄ kertoko itsestänne mitään täällä

siinä se.
aikanani sen tein ja nyt odottelen kuolemaa. tappajia tulossa.
miettikää hyvät kanssa eläjät tarkkaan mitä tänne kirjoitatte.
Winston; olet huippu tyyppi
Pölönen; olet kadehdittavan sitkeä ja toivon ainoastaan parasta sinulle. olet kokenut kovia (vähättelemättä muita).
Iina; sinä löydät sen mitä haluat ja aikanaan sinusta tulee hieno vanhempi
Addie&Neurokipu; olette uskomattoman sitkeitä ihmisiä kuin myös muutkin kipuilijat täällä.
Magus hävisi mutta rakkautta hänelle ja voimia jos vaan joskus lukee näitä.
Robo… <3
duudsoni; olet hieno ihminen
kaikki te jotka unohdan; peace

Mitä ihmettä…??!

^ Veit sanat suustani :astonished: .

No mitähän hittoa nyt taas.

Älä kerro itsestäs mitään missään ^^

WTF

Ettei vaan ois piri maistunut :slight_smile: no vitsi vitsi mutta kuulostaa niin tutulta kun yksi kaveri aina aika ajoin viettää sellasen pikkasen pidemmän piri pätkän niin jutut kuulostaa just samanlaisilta,onkohan ne tappajat vielä venäläisiä joille olet velkaa :slight_smile:

Aika rankkoja tekstejä oot vissiin kirjoitellu… Tosin voin kertoa, että ei kukaan sinua nettikirjoituksien takia varmasti listi… Jos joku sut oikeasti haluaisi listiä ja suunnittelisi toteuttavan homman niin ei se sitä huutelisi, koska elinkautisen sillä saa. Joku Egohomo saattaa huudella noita tappouhkauksia ja todeta myöhemmin selvinpäin, Et vittu olin tyhmä jätkä. Ammattimaista tuo uhoaminen ei ole joten todennäköisesti voit nukkua yösi rauhassa.

Ei tämä ihminen ole kenties liivijengejä ollut ‘perustamassa?’ Kyllä saa oikeasti melko pahasti frendit olla kusessa, jos henki on lähteä… :unamused:

Kyllä osa tarinoista kannattaa sensuroida tms. Jos on ainoa henkilö esim. Karkkilasta kenellä on sini-vihreä-tukka, sekä kolme kasvoläväriä; sitä tuskin kannattaa tänne kirjoittaa… Toivottavasti kirjoittanut on vain unen tarpeessa… :confused: :confused: :confused: :open_mouth: :astonished: :neutral_face: :unamused:

Jos ajatellaan foorumia ja mahdollista apua muille jotka eivät edes kirjoita mitää, pitää kertoa omista tapahtumisista. Eihän ny nimeä tai uhkailua saa laittaa, me ollaan ny samassa helvetissä narkkarit ja kipupotilaat. Aineita käytetään ehkä eri syistä mutta haitat on samat eikä kipupotilaan opiaatit tee kropalle yhtään hyvää vaikka määrät ny olis hieman maltillisemmat. Äskön soitin lääkärille ja kerroin kivusta ja halusta päättää tämä tuska niin teemut tuplaksi ja ilmoittaa apteekkiin muutoksesta Errespa, voiko helpommin tulla riippuvaiseksi. Juuri kun sain ohutsäije neuropatiaan lääkkeet niin Jyskin tuoli hajoo ja murtaa selkonikaman mitä ei leikattu koska muiden tautien takia ei uskallettu nukuttaa.

Aa, tarkoitat varmaan tätä tyyppiä ketä tosiaan oli yhteydessä esim minuun uuden kerhon pystyttämisissä ja jotain täällä uhkailikin mailin kautta… No ei ainakaan täältä plinkistä tai jos kyse samasta herrasta niin ole vielä ainakaan kuullut mitään kerhojen rintamalla, ainakaan julkisesti vielä mitään kuulutettu, että halutaan kiinni…
En usko, että on tämä sama henkilö, tosin mistäs sitä ikinä tietää, joskus vääriin seuroihin lyöttäytyminen voi kostautua, varsinkin jos ei velkojansa jne maksa.
Kuulostaa kuitenkin enemmän sellaiselta henkilöltä ketä olisi täällä ollut kauemmin ja lueskellut meidän juttuja, niinkuin tuossa muutamia jo mainitsikin alkuviestissä.
Ehkä tämä oli vain joltain varoitus, että ei kannata kertoa omaan todellista nimeään jne, en kuitenkaan uskoisi, että ketään täältä plinkistä olisi lähtenyt kenenkään toisen perään tai pistänyt väkeä… Tosin mistä sitä ikinä tietää, epäilen kuitenkin erittäin vahvasti. Veikkaan myös jotain pidemmän kuurin ottanutta kun nyt on hieman sekavassa tilassa / lievässä psykoosissa / kuumotuksissa ja joku on saattanut mennä sanomaan jotain, mitä sitten paisuteltu tjsp.

Edit: Kirjoitustyylikin jotenkin erilainen kuin tuolta heitetty epäilys ketä voisi olla kyseessä. Tämän kirjoittaja kuulostaa jotenkin symppikseltä tyypiltä ketä useamminkin täällä kirjoitellut.
Niin ja itse kirjoittajalle, kyllä niitä uhkailijoita aina riittää, niin koneen kautta, kuin puhelimitse tai jopa naamatusten, ei ne välttämättä täysin totta ole ja suurinosa jaa pelkiksi uhkailuiksi. Varsinkin jos taustalle ei ole mitään todella vakavaa.

alkaa kuulostaa tutulta…Murha:infon jutuilra

Sen verran tiedän, että jos joku sekava porukka tulee huutaan ja mölyämään, et ny sut tapetaan. Niin ei noita kannata pelätä niinkään. Sen sijaan, jos ilmestyy pari hiljaista ukkoa, molemmilla toinen käsi taskussa, niin sitten on lähtö jo todennäköisempää. :imp:

Mutta ei kai ny kukaan saatana minkään nettikirjoittelun takia käy ketään tappamaan. :question:
Eri asia on, jos on paljon velkoja tai jotain vastaavaa.

Aika kummalta tuo aloitusviesti kieltämättä vaikutti :astonished: . Vaikea uskoa, että kukaan nyt Plinkki-kirjoitustensa vuoksi tappajia peräänsä saisi tai sitten on pitänyt mennä kirjoittamaan jotakin todella pahasti sivu suunsa, mutta siltikään vaikea uskoa moista… Ja tuon takana ei todellakaan voi olla se rintaliivijengejä perustava ja tyhmiä kyselevä pölvästi, tai sitten lupaan syödä hatullisen paskaa :smiley: . Eihän se nyt edes kykenisi tuollaiseen ulosantiin.

Ovatko muut muuten huomanneet, että eräs nimimerkki on jälleen hävinnyt täältä kokonaan, kirjoituksineen päivineen :wink: ?

^ Tajusin yks päivä et kuppis ainakin oon häipynyt, mut vähän väliä musta tuntuu et taas on viestiketjuissa väleistä katoillut viestejä. Ketä sä tarkoitat?

^ Kuppista tarkoitin, juu…

Pirisekoilua salettiin.

Kiitos! Tilanteestasi en tiedä mitään. Oisko viel mahis päästä johkin turvaan, jos veloista kyse… Se vaatis ky paljon…VELAT ON PIRULLINEN JA HELVETIN VAARALLINEN ASIA…Niitä varokaa viimiseen asti, jos mahollista, moni on menny… :cry: .
Kyl mä olen kirjotellut hyvin tunnistettavia asioita etenki viime keväänä, kun olin selvinnyt pahast tilanteesta… Sillon mun viestit oli kyl pimeitä, vaik tosissani ja totta kirjottelin…

Jos selviit, pistä pliis joku postaus… :frowning: !

Vaara ei mielestäni ole suuri mutta kehä kolmosen sisällä on pienemmät ympyrät ja saattaa olla henkilöitä jotka tunnistaa, jos tilanne on velkojen takia paha niin sitten. Näin äkkiä katsoen on foorumilla Iina ja Winston henkilöitä jolle voin Pohjanmaalta lähettää virtuaalihalin aika isolta kiltiltä karhulta ilman vaaraa. Toki paljon muitakin mutten ny muista ku join muutaman bissen lääkkeiden päälle, tunteiden kertominen auttaa muita ettei tule mieleen et olen ainoa. Foorumista on ollut minulle suuri apu, luulin raukka olevani ainut yhdessä välissä ja luulin itsarin olevan aimut keino, nyt vähentänyt lääkitystä niin että lääkäri toppuuttelee.