Irki mun tzanoteista…hömåt!!!
^ Ei pidä käydä A-klinikalla, jos Xanoreita mielii . Yksityislääkärit ovat sitä varten, että niiltä haetaan Xanorit ja muuta kunnon lääkkeet. Ja tiesitkös(Mikäli nyt tulkitsin tuon sigusi oikein), että Subutex on ihan laillista tavaraa. Ihan yhtä laitonta se on vedellä muiden ihmisten (PKV-)lääkkeitä, jos ne on ostanut kadunkulmasta, riippumatta siitä mikä lääke on kyseessä. Ei Subu sen kummempi juttu ole. Jos siihen on resepti, se on täysin laillista, jos taas ei ole, sen käyttö on laitonta.
Tämän enempää en trollia ruoki.
[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
^Tää tapaus ei ehkä ole se “penaalin terävin kynä”… :mrgreen:
Junttihan minä, siitä ei ole mitään epäilystä…
Ja selkäänikin sietäisin saada, tiedä vaikka loppuis tietyt hölmöilyt…? En oo kyl tähän päivään mennessä vielä selkääni saanu mut kertahan se olis ensimmäinenkin ja tiedä miten mukava. :mrgreen:
Tää on totaalinen trolli tai sit aivan kuutamolla…
No bannit tulee varmaan kohtuu äkkiä kun aletaan uhkailee tohon sävyyn, niin parempi unohtaa ja antaa mennä ohi kaikki nää kommentit.
Yritys ainakin 10/10. Nää nykyiset trollit tarviis jonkun kurssin, jossa opetetaan menestyksekkään trollaamisen salat. Myönnän nauraneeni tätä ihan mielipuolena, mutta se johtui huonoista unista, nyt levänneenä ei kyllä enää naurata.
Okei, mä keittelen kahvit pojille kunhan tulevat ja jos satun duunissa olemaan, niin täällä on toi mun “pikku puudeli” ottamassa vastaan vieraat, et aina on tervetulleita uudet ystävät.
no huhuh, on tainnu jollain mennä aamu ja iltalääkkeet sekaisin ja zeus oisin oikeesti varpaillani, näissä piireissä on ihan perus kauraa hakata kaikki keskustelupalstoilla vähänkin ivalliseen sävyyn kirjoittelevat tyypit
Ihmettelen miks näin sankoin joukoin ruokitaan trollia joka on järjettömän huono? Hyvä trolli on kun ei tiedä onko trolli vai ei.
Noniin ja nyt minäkin mukana. Voi eih.
Lähetätkö ne velkojas vai ketkä oven taakse? Ite kyselit apua velkojista tossa toisessa topikissa ja
nyt oot olevinaan niin kova jätkä. Luuseri alkoholisti subu nisti sinä olet, että pidäppä pienempää meteliä ennen kuin saat bannit. Terve tuloa foorumille.
^
Onkohan tämän kirjoittaja nyt sitten kyseisen henkilön äiti tai tukihenkilö,kun huumeidenkäyttöä kerta tullut seurattua läheltä ja paljon,sekä kirjoittamisessa löytynyt yht’äkkiä paljon parannusta.
Bentsot on mulle määrätty lääkkeeks ja ilman niitä en pystyisi työskentelemään. Satun sairastamaan tautia joka on 2% ihmisistä ja kannabis ikävä kyllä auttaa minun oireita.
Ja vielä kerran… Tervetuloa foorumille.