Ajatuksissa. Selvittelemässä selvää päätä.

Mulla on äärimmäisen paha nettiriippuvuus, samankaltainen vähän kuin alkoholiin. En kykene enää osallistumaan kirjoitteluun vaikka haluaisin.

youtube.com/watch?v=e0H6AzEMHSc&t=12s

youtube.com/watch?v=GXdVPLj_pIk&t=5s

youtube.com/watch?v=W_z4KrfIk5Q&t=7s

youtube.com/watch?v=3E7hkPZ-HTk

youtube.com/watch?v=d5GecYjy9-Q

Tuossa teille mietittävää mistä on kyse. Plinkki ruokkii “pakonomaista” ajattelua, eli roikun täällä ja alan funtismaan jotain juttua ja havaitsen, että aikaa on kulunut liikaa. Olen tätä kirjoittaessa huonossa jamassa, niin saatan tulla tänne, pysyn mielelläni IRL-maailmassa. Näen ihmisiä raitistuvan täällä ilman mun ajatuksia. Idea on löytää se oma tapansa ja täältä se löytyy jokaisen. :wink:

Internet ei tee mulle just nyt hyvää. Liikkuminen, urheilu, luonto sen sellainen tekee ja just tuolla ihmisten ilmoilla. Siellä on hyvä.

Voikaa hyvin.

Tervetuloa takaisin, Punatulkku!

Jaksamistasi olen aina ihalllut, luen viestisi tarkemmin kuin monen muun.
Olet käynyt läpi suuria asioita, ja selviytynyt, olen usein pysähtynyt kirjoituksiesi edessä miettimään.

Hyvä että tulit takaisin.

Kiitos tervetulotoivotuksista MM! :slight_smile:
Kiitos sanoistasi myös. :slight_smile: Samoin olen aina välillä, kun plinkin sivuille eksynyt, niin olen tekstejäsi lukenut ja suuren avun ne silloin aikanaan antoi minulle kun yritin raitistua. Tottakai siellä oli muitakin, mutta samoilla aaltopituuksilla ollaan oltu. Tsempit ja kannustuspuheet, että juominen on mahdollista lopettaa, niin auttoi kovasti. Niitä tarvittiin sekä tietysti joku malli, että elämä ilman alkoholiakin on mahdollista. Sen ne raitistuneet tuo, toivon, että sellainen elämä on mahdollista. Kiitos itsellesi. :slight_smile: