Ajankohtainen vähentäminen asap

Heippa!

Miten käytännössä katkaistaan monen päivän ryyppyputki? Loiventelemalla vai seinään vai miten?

Kysyy tietämätön, joka on tehnyt tämän niin monta kertaa aiemminkin.

Tämä on siis täysin oma mielipiteeni!..Älä katkaise “seinään”…itse lopetin kerran 2 viikon ryyppyputken “seinään” ja meinasin kuolla kirjaimellisesti. Loivenna pikkuhiljaa niin pysyy pikku-ukot kurissa, ja ehkä pystyt jopa nukkumaan ja syömään jotain. Tämä siis on vain minun mielipide :sunglasses:

Kiitos! Näin ajattelinkin tehdä. :slight_smile: Onneksi on hyvä lääkitys noin muutenkin ja unilääkkeetkin. Nälkä ei varsinaisesti ole, mutta olen saanut syötyä.

Milloin uskaltaa lopettaa kokonaan?

En tiedä kuinka paljon olet juonut ja kuinka usein, mutta itse lopetin aikoinaan putken kunnialla loiventamalla parin päivän ajan. Toisin sanoen join päivä päivältä aina vähemmän, ja sitten kun olo oli siedettävä niin lopetin kokonaan. Lähdin ulkoilemaan, kävin elokuvissa ja keksin itselleni “väkisin” jotain muuta tekemistä kuin juominen. Vielä tuosta loiventamisesta niin itse loivensin aluksi n. 6-8 kaljaa/päivä. Sitten 3-5 kaljaa/päivä jne…eli laskin kokoajan annosta.
Kannattaa keksiä tosiaan jotain tekemistä. Siivoa vaikka kämppä :smiley: …siinä menee ajatukset muualle.

Kiitos, yritän saada aikaiseksi siivota! :laughing: