Aistieristystankki

Haluaisin kokeilla joskus, mutta ei ole ollut varaa tuollaseen tankkiin.
Voisihan sitä keksiä patenttiratkaisun mutta itse ainakin tuntisin oloni hölmöksi kelluessani suolavedessä pimeässä kylppärissä, kuulosuojaimet päässä.
youtube.com/watch?v=oKUs5LSdw-s

Tuota haluaisin ittekkin kokeilla. Sit oon miettinu miten rakentaisin kyseisen vempattimen itse. Mut joo kiinnostus on kova.

jos oot saanu kehiteltyä mitään suunitelmaa nii bluprinttejjä tänne vaan. Voidaan sit paranella ja kehitellä ideaa pidemälle. Joskus sitten pääsee jakamaan kokemuksiakin.

Toi ois kyllä aivan helvetin kuumottava kokemus :open_mouth:

Eikös tollanen ollut Simpsoneissakin kun Homer ja Lisa lilluivat tollasissa jossain New age kaupassa… nojoo…

Jännähän tuo voi olla, mutta toisin kuin heppu tuossa alotusviestiin linkitetyssä videossa sanoo, voisin veikata, että tuo ei todellakaan ole kaikille/kaikkeen hyvästä.

Ei varmaan olisi ihan mun juttu.Näytti jotenkin ahistavalta.

Voisi olla mielenkiintoinen kokemus, mutta luultavasti mulle iskisi paniikki jo ennen kuin pääsisin lähellekään koko tankkia, ja varmasti parempi niin :unamused: .

i Ei minusta kyl vaikuta mitenkään ahdistavalle. Rentouttavalle enneminki.
Aion kyl joskus kokeIlla miltä tunuu. Kai noita suomessakin on. EI kyllä varmaan sovi ahtaanpaikan kammosta kärsivile.