Ainoo koukku röökki koukku!

Terve

Olen polttanu tupakkaa jo 8 vuotta ja toissa päivänä yritän vikan kerran lopettaa se onkin ollut mun pelastus se et vedän röökii(jos kontroloi yhtä harmitonta koukkuu ei tarvii hoitaa niitä muita) ku on tullu täs viitisen vuotta vedettyy kaikkee ja eikä koskaan koukkua mihinkään kemiin mut rööki voi jumalauta siit ei meinaa päästä yli eikä ympäri tässä jo toista vuotta lopettamas mut toisalt olen melko nuori ja tupakointi enemmän tapa.

Pointti unohtu

Se että oon ollut ilman muita koukkuja röökin avulla ja katsonu sitä itsetuhost meininkkii melko lähelt

Melko varmasti lopetan kaiken jos alan seukkaa mut se on sit sen päivän murhe

Toivon että muut eivät jää mihinkään koukuun on nimittäin hirveet kattoo kavereit jotka vie ittensä tuhoon
Subul ja bentsoil ja korjaavat olojaan si kaikil ryyneil kyynel silmis melkein

subun ja benzojen kanssa pitää olla PALJON itsekuria eipä taida hirveen montaa "viihde"käyttäjää olla noilla aineilla koukkun ku huomaa nii on liian myöhäistä eikös sbussa reflat kestäny jopa yli viikon vai olinko väärässä. itellä loppu röökin poltto 1,5v sit seinään hetken mielijohteesta tosin mulla oli kyl hirvee kasa heinää mitä hiisasin ihan huolella ekan kuukauden.

Kyllä se subussa, vaikkapa viiden vuoden käytön jälkeen fyysiset kestää 1-2kk ja psyykkiset 5v-lopun ikää.

Ihan varmaan. Ku on nähny tarpeeks, niin alkaa kelaa et vois lopettaa ton menon jopa kokonaan, mut jokanenhan päättäköön mitä tunkee nenäänsä. Itel perusperiaate ollu et ei koukuttavii mut kylhän niitäkin tuli sit kokeiltuu mut ei todellakaan vois alkaa käyttää koko päiväisesti jotain tiettyy tavaraa paitsi poltoo joka sit on elämäntapa