Aineenvaihdunnan tuotteet?

Tutkin tuossa vähän etanolia. Wikipediassa lukee että ihmisiselimistössäkin muodostuu aineenvaihdunta tuotteena ainaki vähän. Tarkotetaanko tolla aineenvaihdunta tuotteella paskaa? Jos tarkotetaan ni voisko olla mahollista erotella paskasta etanolia. Luulis että jos sitä paskaa ois iha vitusti ni sitä viinaa sais ainaki jonku verran… Onks joku joskus erotellu etanolia paskasta? Miten se erotellaan? Paljo sitä paskaa tarviis esim pullolliseen?

En minä ainakaan :open_mouth: .

Voi vittu näitä sunkin avauksiasi :unamused: . Mä en todellakaan jaksa tähän aikaan aamusta alkaa selittää sulle ihmisen fysiologiaa, vaikka siitä enemmän taidan tietääkin, kuin sä, mutta jos noin kovasti viina himottaa, eikä sulla ole varaa tehdä edes vesikiljua, niin varasta salkku kaljaa tai pullo Alkosta :wink: . En tahtoisi kehottaa ketään tekemään rikosta, mutta henk.koht. asuisin mieluummin kaljavarkaan naapurissa, kuin sellaisen henkilön, jolla on jokin haiseva paskalabra kämpässään :smiley: .

Täähän on hieno keskustelu, älä heti Winstoni toista lyttää! Mua alko ainakin kiinnostaan tämä, että jos ryynimake onnistut paskasta viinaa tiristään niin tuu heti kertoon tänne sitten kanssa. Mitenkähän se käytännössä kävisi, se erottelu? En oikein keksi mitään menetelmää, jolla saisi nimenomaan sen etanolin tarteen kaikesta muusta, noh, shaibasta.

^ Mahtaisikohan sensuuri iskeä, jos ryynimake(tai joku muu) kertoisi täällä, miten paskasta saa eroteltua etanolin :confused: ? Kyseessähän on kuitenkin päihteen valmistus. Pontikankeitto on kaiketi nykyäänkin laitonta, mutta miedompien juomien, eli kaljan, kiljun ja kotiviinin valmistaminen itse ei. Riippunee siis menetelmästä, onko viinan uuttaminen paskasta laitonta vai ei. Eipä täällä tosin saa kertoa sitäkään, miten kodeiini erotellaan Panacodeista/Ardinexeista, vaikkei sekään käsittääkseni ole laitonta, eikä myöskään huumausaineen valmistamista, joten…

Olipa Suomessa sota ja kaupasta ei saanut hiivaa, vanhemmat kotijoukkolaiset pani rankin käymään emännän paskalla. Itse ihmettelin miksei käytetty taikinajuurta kun hiivan määrällä ei ole merkitystä kuhan vähän on niin se kasvaa, aatelkaa ny miten hiivaa tehdään. Olisko se emännän paska sit kestänyt enemmän prosentteja ku tavis hiiva kuolee kahdeksaan prossaan.

Erottelu ei itseasiassa ole kovin vaikea prosessi, mutta päihdelinkin säännöt eivät salli minun kertoa.

^ Psst… Henry… Voitko kuitenkin kertoa edes sen verran, paljonko paskaa mulla pitäisi olla, jotta saisin litran 96%:sta etanolia? Kysyn tätä pahan päivän varalle, jos mulla ei ole enää varaa ostaa Alkon tuotteita tai keskiketterää, kun pesukonekin hajosi, perkele :cry: .

Veikkaan et yks kilo noin 0,5-2 desii kohti…???

Ei jumalauta mikä topix :mrgreen:

Alkup. postaajalle vinkiksi: googlaapa jenkem, ei sisällä etanolia mutta kyllä paskallakin saa päänsä sekaisin - ja helposti!

Onko joku siis koitttanu täällä tota jenkemiä vai onks seki vaan joku höpö höpö juttu?

Käsittääkseni kehittyvissä maissa esim. liiman ja butaanin haistelun ohella sitäkin tehdään, mikäli näihin kahteen ei ole varaa :open_mouth:

Ei kai täällä kukaan sitä sentään oo koittanut?? (Mut ei se silti välttämättä mitään höpöhöpöä ole. Me ei olla maailman ainoot ihmiset, juu nou… :unamused: ) Toisaalta, jos jotku suomessa harrastaa oman kusen tai oksennuksenkin juomista päihtymistarkoitukseen ( :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: ), niin ei se varmaan mitään mahdotonta ole, että jotku neropatit tuotakin keksis kokeilla?

Eli jos joutuu ummetuksen takia kököttää mökin huussissa vaikka tunnin, ja haistelee samalla niitä kakkakäryjä, niin voi alkaa näkee halluja?? :astonished:

Vissi aika hyvä darran karkottaja :mrgreen:

Minä kun luulin, että sä olet jo tuhonnut aivosi jenkemillä, mutta jos näin ei kerran ole, niin siitä vain kokeilemaan, mikäli kiinnostusta moiseen paskaan riittää :open_mouth: . Raportoi sitten, millaiset olot siitä tulivat. Tai älä ehkä sittenkään :confused: . Mua alkaa kohta tosissaan oksettaa.

Kuvittelisin muuten, ihan vain näin pienessä päässäni, että jenkemin imppaaminen olisi vähemmän haitallista, kuin esim. bensan tai butaanin. Onhan ensin mainittu luonnon tuote :smiley: . No, en lähde tekemään empiirisiä testejä. Ryynimake voi hoitaa sen mun puolestani.

Ei tullut halluja tuosta :wink: .

^ Ehkä teidän huussi ei vaan ollu tarpeeks jenkem-pitoinen?