aika vaikeaa

Olen lopettanut kaikkien huumeiden ja lääkkeiden käytön 2,5 kuukautta sitten. En juo edes alkoholia enkä käytä nikotiinia en myöskään käytä kofeiinia. Näiden asioiden kanssa ei ole yhtään vaikeaa, mutta vaikeus löytyy huonosta olosta, omituisesta tärinästä ja kipua aiheuttavasta korvien vinkumisesta. kaikista muistakin ärsyttävistä olotiloista. Käyn A-klinikalla ja annan siellä kahdenviikon välein antamassa huumeseula joka on ollut aina puhdas. Yöllä on vaikeaa, kun heräilee omituisiin olotiloihin. Keskustelin tästä klinikalla ja siellä sanottiin,että minulla voisi olla paniikkihäiriö ja kehotettiin menemään terveyskeskukseen. Terveyskeskuksessa otettiin sydänfilmi, josta ei löytynyt mitään ja mitattiin verenpaine joka oli koholla. Tästä syystä menin verikokeisiin ja verenpainetta kontrolloidaan kahden viikon päästä. Paniikkihäiriö epäilyä ei noteerattu millään tavalla eikä korvissa tuntuvaa kipua eikä melkein sietämätöntä vinkumista. ei myöskään puututtu millään tavalla huonoon oloon. Ainoa mikä kiinnosti oli paine rinnassa. Oireet tulevat ja menevät, mutta jotain apua pitäisi saada.

Heippa! Ja tervetuloa foorumille.

Mitähän huumeita ja lääkkeitä sitten olet käyttänyt ja miten kauan? Ja miten sait lopetettua? Tiedät varmaan että monien lääkkeiden (etenkin bentsojen mutta myös muiden) vierotusoireet voi olla hyvin pitkäaikaisia ja tuottaa juuri monenlaisia omituisia oloja.
Kaikkia oloja ei ehkä edes tunnista vierotusoireiksi.

On hyvä että olet hoidon piirissä ja käyt klinikalla ja terveysasemalla. Jatka sitä, ja ota iisisti. Vertaistuki voisi jeesata, esim. NA. Hyvin tärkeää, ettet ainakaan alkaisi nyt lääkitä itseäsi millään päihdyttävällä.

Tsemppii!

Moro.

Käytin amffetamiinia, bubrenorfiinia, kaikkia pillereitä ja jonkunverran kannapista,marihuanaa. sieniä joskus kokaiinia. kerran pari lsd.tä adhd lääkkeitä. Muuntohuumeita. Viimeisellä kerralla kun pistin itseeni temgesiciän niin tuli pää samantien niin kipeäksi, että tuntu että kuolen. sitä kesti 12 tuntia. Tällöin päätin, etttä en enää koskaa koske huumeisiin. Olen kärsinyt 2 kuukauden aikana niin pahat vieroitusoireet että en halua kokea niitä uudellee. Olen alkanut vihatakkin kaikkia huumeiden myyjiä tajunnut miten ne veivät minulta raha. Kiitti kannustuksesta