Ahdistus

mitä ahdistus lääkkeitä on?
siis lähinnä virallisii ku tullu kokeiltuu rauhottavat mut niistä menee tai hämärtyy muisti. Nyt ku xanttu koukusta pääs kokeilin stillei mut samavaikutus muisti hämärty ja outoi muistikuvii tai niiden vääristymii.

nyt on tullu kokeiltuu lyricaa 600 ja ssri mut vielä ei tullu haluttuu tulosta…

tarvitsee tota lääkettä että pystyis lähestyy tai puhuu koska aina kun tulee tilanne alkaa jännittää ei pysty ajattelee selvästi… alkaa sika vitutus :smiling_imp: kun oma yksitys elämä on niin sekaisin kun ei pysty lähestyy muita ja puhuu selvästi.

siis tarvis jotain tietoo lääkkeestä jolla helpottais asioita…,

Jos olet mies niin lopeta nuo lyricat ja heti, kemialliseen kastraatioon ei taida olla tehokkaampia lääkkeitä. Ei että ne veisi kyvyn riitä vaan ne vie halutkin, myös sukupuolinen kiinnostavuus muuttuu eli vaikka oravatkin saattaa ruveta kiinnostamaan mutta onneksi et edes niille kykene tekemään mitään. Kehtaanko kertoa sulle mimmoset vierotusoireet saat niistä ihan muutamassa kuukaudessa, josei ole digitaali vaakaa niin hommaat ja jotain 25mg pudottelet viikon ja sitten taas ehkä saman verran. Täriset/hikoilet ja raavit kätesi verille kun kutiaa ja vähän syvältä, sulla on se oma apina olkkapäällä joka sanoo et ota vähän niin helpottaa ja taistelet taas määrää ales. Tota paskaa ei saisi myydä. Diapamin kanssa lopettaminen on jo paljon helpompaa ja varmaan monen muunki lääkkeen kanssa mut Tramalin max annoksilla se ei onnistu, oot nuori niin lopeta heti. Pyydä lääkäriltä lievä Diapam lääkitys niin tuota paskaa et tarvi.

Rivatril alkuun 2x 0,5mg/vrk jos ei ole ennestään bentsotolea. ei ‘sumenna’ ajatusta samallalailla kuten xanor
tai diapam, joitain se itseasiassa jopa piristää. lihasjännitystä se myös luonnollisesti vähentää, kuten myös
suht tehokkaasti ahdistusta. ja vaikutusaika on myös ihan kohtalainen, aamupäivällä 0,5mg iltapv. 0,5mg
niin luulis helpottavan. tilanteesta riippuen tuohon yleensä voidaan määrätä jokin tuki lääkitys joka on yleensä
jokin mieliala ja/tai masennuslääke. jos ei riitä sanot lääkärille suoraan että nostaa annosta/annoksia,
jos ei oireet lievene riittävästi. vierottautuminen onkin sitten rilluista inhottavampaa, mutta kun punnitsee
hyöty/haitta suhteet niin lopun päätelmän voit tehdä itse (tai lääkärisi kanssa).

Mikä vittu mul on ku kyl noi halut on suht ok. ja hyvin seisoo eukon seurassa. panettaa kokoajan. Xanttutkaa ei niit sillo pahemmin vienny. no nykyään oon kiinnostunu enemmän 20 eukoista ennen vaikutti liian pennuilta.

Nyt on vuos menny lyricassa mutt on ne ihme lääke outoi sivuvaikutuksia. tramalii välil. mut hmmm. pitää kai ostaa vaaka tai kattella juttui. kai niit nyt muit mil hoitas…

Siis sanotko että oot ottanu Lyrikaa 300mg aamuin illoin joka päivä puoli vuotta ja veitikka seisoo, paskat siinä ei ole edes tuntoa ja kustakki pitää istualtaan ja kauan saa odottaa et tiputtaminen loppuu. Turha laittaa aamusella julppia ja vyötä kiinni ku meet takaisin vessaan melkein heti. No nuorenmalla voi olla hivenen enemmän ruutia mutta sittenki, viihdekäytössä joskus on ihan eri asia kuin kuukausien säännöllinen käyttö ja niitä ei saa sotkea toisiinsa. Säännöllisessä käytössä rupeaa toimimaan jopa pienemmät annokset siihen vikaan johon ne määrätään, hupailussa syödään viikon pillerit kerralla ja sanotaan et vähän keikutti ja olin sekaisin päivän.

mä vedin 3g xanttui päivä säännöllisesti viimeset 10vuotta ja en mielellään koske bentsoihin. :frowning:

Eli tää on vähän pientä taukoo niihin ja toi lyrica poistaa perus paska olon mika ona, mut ehkä tota lycan vetämist pitäs hidastaa ja ostaa vaaka täytyy myöntää et seksi on helpompaa tai siis tumputtaminen no sillee, jos on sattunu jättää annoksen väliin. Ja tota paskaa fiilistä yrittännä parantaa aikoinaan teemuil ja muul peellä… tuntuu ku koko ruumis ois paskana välillä.

Vittu näiden lääkeiden kaa…

Vielä uudestaan kysys onks bentsojen ja lyrican lisäks jotain ahdistus jännitykseen. Joka toimis tai ???

[Poistettu asiatonta. -Päihdelinkin toimitus]

Se oli vitsi ja hyvin harvalla on moinen peli pöydällä, munki on kaapissa lukon takana nyt. Joskus tulee heitettyä skeidaa ja varsinki nyt kun elämä rulllaa ja hyvien neuvojen lisäksi olen muistavinani myös itseeni kohdistettua vituilua. Siis menee hyvin mutta akka olis ny viemässä mua päivystykseen kun vasen nilkka on paisunut enkä ole sitä loukannu, on ollut veritulppa kummassakin mut kyllä niitä silloin särki. Onko ny tunto menny ettei noin pieniä edes tunne ? Selvänä olo on muuten kummallista, ei tunnu yhtään pahalle ja kun nyt menen ulos lupaan tervehtiä jokaista ihmistä jonka näen. Ihan Pohjalaisuuden takia.

Kannattaisikohan ap ihan aluksi lopettaa tuo sekakäyttö ja alkaa elää terveellisesti. Minusta on outoa, että joku lääkitsee ahdistusta vetämällä lisää huumeita päälle… Ja vieläpä odottaa, että tolla lailla olo kohenee… :laughing:

Huumeet, ne tekee ihmisestä kyllä melko putkinäköisen otuksen… mitä vaan ilmeisesti pälkähtää mielee, paitsi se, että huumeet kannattaisi kokonaan jättää vahvoille ja rikkaille, joilla on varaa hommata pt:t ja mennä Betty Ford -klinikalle ku alkaa pipo kiristää. Köyhien ei kannattais aloittaa kun seurausten hoito on juurikin tuota säälittävää itsepetosta että etitään muka “joku hyvä lääke” ahdistukseen. Varmaan joku vetää herneen nenään mutta vetäkööt.

Tehdäänpä rauha ja eletään ihmisiksi, oman luonteeni heikkouden takia tiedän tänään ottavani alkoa joten olen jättänyt joitain peruslääkkeitä pois ja vain 75mg Lyrika yhden Tramal deopot 100mg on pelissän ja kaksi 2mg pamia eli äärettömän vähän, yksi olut kesken ja mieltä painaa kova riita vaimon kanssa joka alkoi siittä että hieman pyysin rauhaa kun mua särkee niin saakelisti lumitöiden takia, veneen päällä oli metri lunta ei viereenkään pääsyt ennen perkeleen moista lapiointia. Tultiin kotiin vaihtaan vaatteet ja kävin suihkussa ja sanoin että nyt sä voit ajaa kauppaan kun istun ja huilaan juoden yhden oluen, siinä kohtaan repes ja mä en tiedä mikä esto estää miestä lyömästä naista kun se kyllä löi mua. Kaupassa käytiin kun puhalsin mittariin alle 0.2 promillea ja nyt on mykkäkoulua ja istun täällä omassa huoneessa, koiran kanssa se tuola juttelee ja ehkä piruuttaan käsken koiran tänne mun viereen ja se tulee ja pysyy varmasti.

Syön ahdistukseen että masennukseen Venlaflaxinia 150mg ja Ketipinoria 25-50mg. Mukavaa on so far.