ahdistuksesta eroon

Hei, olen jo muutaman vuoden kokenut ahdistusta,olen jatkuvasti vihainen ihan KAIKELLE.Kuitenkin 13 vuotiaana kaveri suositteli kokeilla kannabista siihen vaivaan ja se jeesas ihan hyvin.Olen polttanut kannabista jo kolmisen vuotta, ja vähän aikaa sitten jouduin käytön takia laitokseen.Sitten tää ahdistus iski jälleen :unamused: kun kannabista ei ollut enää saatavilla kokeilin diapamia(tietenkin kadulta hankittua, ja jäin siitäkin kiinni).Nyt minua pidetään väärinkäyttäjänä, ja kun kerron sossulle/lääkärille/a-kliniikan työntekijälle ahdistuksesta, ne vain sanovat että se johtuu kannabis riippuvuudesta.Joten apua ei saa oikeen mistään :unamused: oisko mitään neuvoja tämän asian suhteen?kiitos jo etukäteen

siis ei vittu 13 kertaa luettu eikä kukaan osaa vittu vastata haistakaa paska plinkinväki moro

Sun kannattaa varmaan laittaa tämä tonne Saunan tai Vähentäjien puolelle. Täällä Kotikanavalla on enemmänkin päihdekäyttäjien läheisiä, joilla ei ehkä ole antaa neuvoja tilanteeseesi.

Päihderiippuvuudesta näyttää kuitenkin olevan kysymys.

Tervehdys ,tuli mieleen että täällä päihdelinkissä on myös kysy neuvoa asiantuntijalta.
Mistä saa neuvoja tilanteeseensa. Vapaaksi huumeista ry:n kautta ja NA (nimettömät narkomaanit) on
myös jotain ryhmiä ja voi toki kysyy, onko mahdollista päästä juttelemaan kokonaistilanteestaan jonkun työntekijän kanssa (uskoisin että heillä sellainen mahdollisuus myös on).
Onko sulla ketään omaista tai kaveria joka vois auttaa sua löytämään sopivaa paikkaa missä voisit
kertoa ahdistuksesta ja kokokonaistilanteesta? Uskon että sopiva paikka vielä löytyy, eikä kannata menettää toivoa vaikka on tuntunut laihalta tuo lohtu miten suhun ovat sossut ja se A-klinikan lekuri suhtautunut. Nuorisopoliklinikka
vois myös olla avuksi . Saunan ja kuivaushuoneen puolelle kirjoittamalla saanet enempi neuvoja miten eteenpäin.