Adrenaliinia virtaamaan

Voi että, joudun ankaran juopottelun seurauksena läpsimään itseäni päähän jotta saan adrenaliinia vereen ja pysymään tolkuissani. Mitenkäs teillä, arvon kanssanarkit? Kuinka TE saatte virtaa elämään? :wink:

Jep jep, FACEPALM! Kokeilkaahan. Se on ilmaista ja toimii muutoin aika mukavasti! :laughing:

Arkkis on näköjään saanut korjattua krapulan taas voiton puolelle, mansikkaista kesää vaan kaikille. :smiling_imp:

:wink:

Mitä tarkoittaa facepalm? Sitä, että läpsii itteään päähän vai? Sorry tyhmyyteni :stuck_out_tongue:.

Mulla krapulannkarkoittaja numero uuno on bentsot. Niillä lähtee päänsärky ja muutenkin helpottaa oloa. Edes 400mg Buranaa ei vienyt päänsärkyä samalla tavalla kuin 20mg pameja.

Just tänään olen kärsinyt krapulasta, nollat tosin puhalsin lääkkeenjaossa, mutta kappas, himaan mennessä tuli sitten käytyä Alkossa… nyt vieressä odottaa viinilasi. Voi mua. :mrgreen:

Elä H ryhdy pameja mainostamaan. Mun suvusta on aika monta ukkoa lähtenyt yläilmoihin niiden avulla. Ja nimenomaan viinan kanssa. Joten itse pysyn mielellään vain viinassa.

Mä mitään mainosta. :unamused: Kysyttiin, mikä saa virtaa itselle, niin mä vastasin. :unamused:

PS. Tässä vielä kysyttiin, että mikä jeesii krapulassa. Ihan niin kuin mä tässä alkon ja pamien yhteiskäyttöä suosittelisin! Voi jeesus. :unamused:

Aaraaaaaagh! Tuo nimenomainen kysymys vaatii ISON facepalmin! :laughing:

Ei hätiä mitiä. Mulle toi läpsiminen on ehkä kuitenkin se turvallisempi vaihtoehto :wink:

Arkkitehti, oon pahoillani, että sulla on lähipiiristä lähtenyt ukkoja yläilmoihin tuohon kombotukseen, mutta en mä sitä millään tavalla halunnut mainostaa.

Capiche? :wink:

Jeps, muy bien ja kippis sille! :wink: