Aamu..

Aamulenkki koiran kanssa hiljaisilla kaduilla- aamusuihku- itseleivotut porkkanasämpylät päällä siivu oltermannia, rosvopaistia, tomaattia, kurkkua- tummaa paahtoa sydänmukista. Lapsen hymyilevät kasvot, kiireetön vapaapäivä. Ei krapulaa eikä mun tarvitse juoda tänäänkään! <3

Raitista sunnuntaita kaikille!

Monesko selvä päivä?

Raittiutta sinnekin!

Siis mullahan meni ihan puihin lopettamisen aloitus ja tällä viikolla jatkunut 5selvää ja 2 tissutteltua iltaa, ei peräkkäisiä mutta silti :blush: . Perjantai-illan hyvät suunnitelmat meni hetkessä puihin, kun jäinkin yksin. Eilen aamusta meinasin jatkaa, mutten jatkanut mutta siis käytännössä vasta 2 selvää pvää takana :frowning: . Nyt yritänkin nauttia ja nautiskella kaikesta mahdollisesta muusta ja unohtaa vielä säännöllisen liikunnan (pakollisen) aloituksen ja muut vaatimukset, koska selkeästi meni puihin. Luin jostain, että kun tekee lopettamispäätöksen voiki juoda vieläkin enemmän, ehkä mulla sit näin. Paitsi, etten juonut enemmän vaan annomäärällisesti vähemmän, mutta silti kahtena iltana tälläkin viikolla :frowning:. En mä silti luovuta. Teen nyt erilailla ja haalin kaikkia hyväksikoettuja pikkuniksejä täältä sivustolta. Ens ke se lääkärikin sitten.

Niin ja yritän positiivisella asenteella, koska tää viikko meni velloessa menneisyydessä, kun aloin niitä tännekin kirjotella. Joudun kuitenkin työstää niitä sit terapiassa niin yritän olla vellomatta niissä muuten kokoaikaa. Ei pää kestä muuten :blush: