AA:n kehumisketju..Paras ryhmä?

SUomen paras AA-ryhmä?

• Flemari
  • Soldis
  • Tikkurila
  • Espoon röökinpolttoryhmä
  • Lahti-Harjula
  • Hämeenlinnanryhmä
  • Lapin ryhmät

0 voters

Mikä on paras AA-ryhmä mielestänne?

en osallistu äänestykseen, koska nuo kaikki ovat outoja mulle.
parasta en voi sanoa, en edes nimetä yhtään…koska en voi.
hyviä on monia ja oikeastaan kaikissa jotain hyvää.

eli hyvien ja (minulle) epä mieluisten asioiden summa ratkaisee missä mieluimmin käyn.
toisinaan taas jokin ryhmä on yhdellä kertaa ihan mainio ja toisella vähän antava.
jossain vanhojen jäärien ryhmässä on toisinaan paras meininki ja toisinaan(tai yleensä) mitä
uudempia(ja nuorempia/nuorekkaampia) on paikalla, sitä paremmin jutut natsaa mulle.

joo, turhaa oikeastaan liikaa vertailla…
jaa ,mutta oli siellä muistaakseni mainittu yhtenä pohjoisen ryhmät, mitä lie tarkoittaa.
äänestän siis sitä, kun en noista muista tiedä…

Olin pari vuotta sitten viikon pari Imatralla vierailevana tähtenä. Siellä oli paljon ryhmiä ja kaikki, missä ehdin käydä, oli kivoja. Kaupunki oli muutenkin ihana ja ihmiset sydämellisiä. Olisin jäänyt sinne asumaan, jos ois löytyny kämppä. Vanha mustalaisnainen puhutteli “rakkaaksi lapseksi” ja toivotteli kaikkea hyvää, muttei halunnut isoa koiraa taloonsa.

Kiteellä on ihana, enimmäkseen -ainakin silloin- vanhoista miehistä koostuva ryhmä, missä kuitenkin tuntui, että meidät nuoret naisetkin otettiin empimättä ja sukupuolittelematta vastaan. Oikein harras ja rehti tunnelma.

Joensuussa olen käynyt naisten ryhmässä, missä moni tuntui käyneen tosi syvissä vesissä ja selvinneen ja uskalsivat kertoa meille ensikertalaisillekin.

N-A on virkistävää, kun siellä on yleensä nuoria ja ikinuoria ja vähän erilainen, vaikka kuitenkin samanlainen meininki kuin A-A:ssa. Alkoholikin on huume ja saa alkoholiriippuvaisetkin käydä N-A:ssa.

Toivottavasti en kertonut liian yksityiskohtaisesti, jos ois vaan pitäny nimetä joku ryhmä? Riittääkö nimettömyyteen ettei puhu nimistä, henkilöistä tai kenenkään yksittäisistä kokemuksista vai onko jo se että kertoo jossain ryhmässä tavanneensa enimmäkseen jonkintyyppisiä tai ikäisiä ihmisiä nimettömyyden loukkaamista?

^ kerron oman mielipiteeni: ei tuossa nimettömyyttä loukattu