AA:n ja Al-Anonin Kesäpäivät Imatran Urheilutalossa

Imatran AA viettää tänä vuonna 50-vuotisjuhlaansa.
Sen kunniaksi AA:n ja Al-Anonin valtakunnalliset kesäpäivät pidetään Imatralla la-su 14.7.-15.7. Pääosin ne pidetään Urheilutalossa, osoitteessa Kotipolku 2. Lähempiä tietoja AA:n ja Al-Anonin kotisivuilta
(al-anon.fi)

Jos liikutte kesällä Imatralla päin, menkää ihmeessä. Päivät on avoin tilaisuus kaikille asiasta kiinnostuneille. Sisäänpääsy on maksuton.
Jos olet tulossa ensimmäistä kertaa AA:n tai Al-Anonin tapahtumaan/palaveriin, on hyvä osallistua myös tulokaspalaveriin. Al-Anonin tulokaspalaveri on lauantaina klo 10-12, AA:n on 9.30-11. Niissä voi vain kuunnella eikä tarvitse puhua mitään, jos ei halua.
Perhepalaveri antaa monipuolista kuvaa alkoholismista perhesairautena.

Ylös!

Ja allakkaan.

tämä ylös!

Yritän päästä paikalle, jos sinäkin olet menossa Kultis, voisimme vaikka kimppamatkustaa? Joitakin vuosia sitten (ehkä noin 100…) olin oikein ihanilla kesäpäivillä Kuopiossa ihanien naisten kanssa, ja varsinkin automatkat nauruineen ja keskusteluineen ovat jääneet mieleen. Olen tässä huomannut, että Mallu palailee kanavalle, ja heitänkin kysymyksen ilmaan, josko hän olisi Imatralla myös? Olisi kiva nähdä, ja verestellä muistoja. Eli Kultakala ja Mallu, törmäilläänkö?

Mikä loistava syy nostaa tätä ilmoitusta!

Joo, ajatus on lähteä, mutta en uskalla kovin paljon etukäteen lyödä mitään lukkoon. Kimppakyyti olisi hyvä ajatus.

No en mä tiedä palailenko, olen mä kaiken aikaa käynyt lukemassa silloin tällöin. Mutta ei ole tuntunut siltä, että pitäisi kommentoida.
En osaa vielä sanoa imatran reissusta. Toisaalta tekisi mieli päiville ja sitten taas niin suurta hinkua ei ole, ettenkö voisi jättää menemättä, jos on jotain muuta. Mutta voin ilmoitella, jos olen menossa.

Kesäpäiville pääsee Helsingistä vaivattomimmin AA:n järjestämällä bussikuljetuksella.

Bussimatka Helsinki – Imatra – Helsinki 14.7.2012
Lähtö Helsingistä Rautatientorilta, Mikonkadun tilausbussilaituri klo 7.00
Hakaniemestä, Metallitalon edestä klo 7.15
Itäkeskuksesta, Turunlinnantieltä klo 7.30, pysäkki Itiksen Auringon jälkeen

Paluulähtö Imatralta noin klo 21 heti veljesillan päätyttyä
Mukaan mahtuu 48 matkustajaa
Matkan hinta € 40,00
Lippuja myydään Vuori-ryhmän kirjamyyntipisteessä torstain avopalaverien yhteydessä, jotka alkavat klo 19.00 osoitteessa Hämeentie 73 2.krs.

Matkasta tulee taas kokemusrikas, koska bussissa palaveroidaan koko ajan. Suosittelen.

Nosto!

Tämä siis HUOMENNA!