AA Elämäntapana..

Seurasin Hengellisten Johtajien neuvoja AA:ssa ja otin neuvosta vaarin. neuvo 1… MIKÄÄN EI OLE NIIN TÄRKEÄÄ KUIN AA. Hylkäsin työpaikkani koska se aiheutti sen että en ehtinyt tarpeeksi palavereihin… Myös jätin ne ihmissuhteet jotka olivat minun ja AA:n tiellä! Elämäni on AA ja AA on ELämäni!!! Päiväni alka tutkien AA-kirjallisuutta ja AA on mielessäni kaiken aikaa. Torjun negatiiviset ajatukset jotka nousevat vastustamaan AA-Totuutta! Mua on nimitetty hulluksi ja vaikka miksi koska seuraan AA-totuuta viimeiseen saakka1 MIKÄÄN EI TULE MINUN JA AA:N VÄLIIN!! Valintani on AINA AA!! Vuorokauden aikana istun 4:sä palaverissa VÄHINTÄÄN! Olen antanut KOKO ELÄMÄNI AA:lle! AA on elämäni ja elämäni on AA!!

AA = JUMALA!

Meistä harva ymmärtää etsiä täydellisyyttä. Olemme riippuvaisiksi monesta itsemme tehneet. Tuttu ja turvallinen työ, vaikka se olisikin paha meille, pitää otteessaan. Uutta ja outoa pelkäämme vaikka se olisi parempi. Outo pelottaa.
Tinko, olet saanut rohkeuden irroottaa, hypätä tuntemattomaan. Tietäen, että korkein ja AA:n vertaistuki, ryhmän ymmärrys kantaa vaikka irrotatkin otteesi entisestä.

Mitä täydellisemmin olemme AA:n vallan edessänöyrtyneet, sitä vapaampia todellisuudessa olemme.

Kiitos AA ja korkein!

Vallan mainiota Tinko.

Mikähän minut saa kuvittelemaan, että yrität hieman parodioida palstan kirjoittelua. Siinä toki onnistut todella hyvin. Juuri tältähän tämä näyttää. :laughing:

Hallelujaa!!

[Kaupallisten linkkien laittaminen Päihdelinkin palstoille on kielletty! Linkki poistettu. -Päihdelinkin moderaattori]
1107 AA Elämäntapana, Bill´n kirjoituksia 10,00 €