,a,

Olen aina ollut uhkapeluri,vedonlyöjä,yms, … kun täytin 15 v ja ‘‘sain’’ alkaa pelaamaan pelikoneita, pelasin ensin vaihto rahoista tyyliin 1-2euroa, jossakin vaiheessa huomasin että aina kun ostin jotain kaikki kolikot menivät sisään, sitten siirryin siihen pisteeseen että menin asiastatehen huoltoasemalle , pelaamaan pelikoneita ja hävisin kaiken… . sitte ku täytin 16 aloin poltella hamppua , aluks sillee mitä kaverit tarjos sit seki meni siihen pisteeseen et polttelin jokapäivä , sit ku täytin tammikuussa 18 aloin ottaa vippejä aluks sen yhen 50e:n, sekin meni siihen pisteeseen et nyt on otettu 3000e:llä vippejä, + muita laskuja 1000e:llä … yks huoltsikka reissu missä käyn ostamassa yhen limsa pullon tai syömässä saattaa maksaa 100e , ostelen arpoja, pelaan pelikoneita. sit lopetin tammikuussa hampun polton ja aloin ryyppäämään joka viikonloppu ja siihen on palanu rahaa enemmänkö laki sallii, joka viikonloppu 100-250e … vippejä ottanu vipin perään , tilin ryypänny, sit nettipelikoneet on saa tyhjän olon lähes joka ilta… . tällä hetkellä pää meinaa räjähtää veloista , yms muista riippuvuuksista, kertokaapa joku miten pääsen yli kaikesta paskasta! ja sitte minulla on lukihäiriöt adhd+ muita ja minusta ei ole opiskelemaankaan. … . minulla on rahankäyttösairaus…olen aina saanut vanhemmiltanu rahaa aika paljon, vaikka ne ei isotuloisia olekkaan.