4v. 3-13mg xanoria paäivittäin, nyt 4kk ilman!!!

:confused: :confused: turhaa

Eipä niitä oikein mihinkään muihin viekkareihin voi verrata. Benzoviekkarit ovat kaikkein pahimmat IMO.

Mulla ei varsinaisesti ole samoja kokemuksia, sillä en ole koskaan syönyt Xanoreita läheskään noin pitkää yhtäjaksoista kuuria ja kun olen lopettanut Xanoreiden syömisen, niin vaihto Rivoihin on onnistunut multa ihan lennossa ilman suurempia tuskia. Sen kyllä olen huomannut, että Xanor kääntyy itseään vastaan, jos sitä vähänkin säännöllisemmin popsii ja lopulta annosten nostokaan ei auta. Benzojen käyttöä noin yleensä en siis koskaan ole lopettanut, enkä varmaan koskaan tule lopettamaankaan. Yrittänyt olen kyllä muutaman kerran, mutta mä en vain kestänyt niitä refloja.

Ajattelitko nyt jatkaa Rivatrilin kanssa pidempäänkin vai onko suunnitelmissa pudotella sekin pois ja jättää benzot tyystin?

Tsemppiä taistoosi :slight_smile: .

Onneksi olkoon.Oon tiputtanu x:ät 2 kertaa nollille. nyt en ole syönyt niitä muistaakseni pariin kuukauteen. Vierrotukset kesti 3kk ja 1-1,5 kk En päästä hommaa enää ikinä moiseen tilanteeseen sillä reflat ovat sanoinkuvaamattomat.

Kiitti kannustuksesta.

Kyllä olis tarkotus ajaa bentsot ainakin nyt nolliin, kun pahin jo toivottavasti takana päin. Sitä, pystynkö jatkamaan ilman mitään bentsoja en tiedä sanoa. Täytyy kuulostella vähän, et ei käy sit nii että pamit jää ja alko tulee tilalle. Jos niin käy niin varmaan Rivoilla jatkan ja vähennän alkoa.

Jos juot alkoa paljon niin on todennäköistä että myös rauhoittavien lääkkeiden käyttö lisääntyy.
Bentsot koukuttaa uudelleen nopeasti jos näin on jo joskus käynyt, mutta on oikein käytettynä oikein hyvä lääke.
Lääkkeenä se ei pysy kauan jos edes 2-3 kertaa vikossa ottaa. Se kääntyy itseään vastaan ja muuttuu erittäin kovaksi huumeeksi.

:confused: :confused: