3 vk ilman texiä, mut unet meni ja Lyricat houkuttaa...

Eli ihan onnistuneesti tässä ollaan nyt 22. pv ilman kamaa, eikä ole sitä paskaa tehny toistaseks ees mieli! Mutta… Kun on selvä pää, kaikki on aluks vähän ihmeellistä ja kivaa ja jännää, mut sit se alkaa ahistaa, kun on liikaa ajatuksia päässä eikä niitä saa pois sieltä, ja on todella levoton olo koko ajan. Takaraivossa myös pelko, millon alkaa tehä mieli kamaa, vaikkei se oo ollu vielä ajankohtasta, mut se yhdessä tän hitonmoisen levottomuuden kans on saanu mut juoksentelemaan ympäriinsä, asioilla ja kavereita näkemässä (ja täähän on kai ihan vaan positiivista) ja baarissakin . Kotonakin pitää heilua ja tehä montaa asiaa kerrallaan eikä mikään oikein tuu valmiiks. Yksin ei tahtois olla millään, vaikka ei tässä sitten mitään kamalaa ookaan kun yksin jää.
En oo ikinä kärsiny mistään uniongelmista (paitsi siten että oon aina pystyny pakenemaan mm. masennusta nukkumalla ihan järjettömiä määriä, yöllä ja päivällä…) ja nyt hajottaa hirvittävästi tää unettomuus. Itse asiassa se unihan alko keventyä jo muutama kk sitten, kun lopetin masennuslääkkeen ja vähensin subua huomattavasti. Sillon oli lähinnä vaikee nukahtaa, mut kun nukahti niin nukku loppuyön hyvin. Katkon aikana pari kamalaa yötä pyöriskeltyäni turvauduin Diapamiin, joka toimi ja sain nukuttua. Siihen en nyt kuitenkaan tod. halua koukkua, joten oon käyny tässä pari kertaa lekurilla; ensin sain melatoniinia 5-10mg/ilta. Väsytti illalla, mut en pystyny nukkuu ku muutaman tunnin. Nyt sit tuli kokeeks 10kpl Zopinoxeja, illalla otin sen plus tuon melatoniinin, ja nukuin ONNEKS kunnot yöunet. Pää vaan tuntu pökkyräiseltä vielä 3h heräämisen jälkeen :confused: . Tuollahan on tuo unilääkeketju, sitä lueskelin kyllä, ja tuntuu olevan niin yksilökohtasia nää jutut, että on vaan katottava ja kokeiltava.
Niin ja ne Lyricat… Kun on nukkunu yössä vaan jonku pari tuntia katkonaisesti, on aika väsyny päivällä… Sit varsinkin kun on ollu kaikkee menoja, on tarvinnu ottaa aamulla pari ylimäärästä Lyricaa, jotta saa päivän käyntiin. Ja hyvinhän se käynnistyy, sen paremmin mitä useemman ottaa :laughing: . Ei niitä oo kourallisia menny, eikä joka päivä, mut olin niin tyytyväinen siihen et sain pudotettua nekin aiemmin jopa puoleen respan määrästä, eli yks (150mg) aamulla, yks illalla. Toivon tän unijutun tasaantuvan (se syö mua uskomattoman paljon, oon aina sanonu/tuntenu et jos kaiken muun paskan lisäks menee yöunet, sekoon varmasti), jotta tääkin vaaranpaikka menis ohi. Nyt jo apteekissa mainitsivat, että vähän aikasessa oot hakemassa näitä Lyricoita… Joo, ja sit vielä aina on joku mankumassa niitä :angry: .

kuinka paljon aikasemmin hait ne? ite haen aina viikkoa aikasemmin lääkkeet ennenkö loppuu jäi traumat ku joskus joutu olee 3vkr ilman lyricaa kun kävi lekureilla pikku kämmähdys ja oli pyhät välissä ja päivystyksessä ei voitu kuulemma määrätä lyricaa, oli aika helvettiä ja mun annos oli vain 225mg päiväs. ja tsemppiä kyl sitä elämää löytyy ilman kamaakin.

Hain kahen viikon satsin viikkoo liian aikasin, eli ei nyt mitään paniikkia, kunhan ei tuu tavaks. Nyt pitäis olla tosi tarkkana, kaks vaan päivässä, mutta tuota… eilenkin meni 8, darran poistoon lähinnä. Vituttaa. Tänään ei SAA syödä yhtään ylimääräsiä, vaikka kuinka masentais tai muuta sekotusta.
Oon ollu harvinaisen usein nyt juomassa, ja vaikka on ollu NIIN hauskaa olla pitkästä aikaa ihmisten seurassa ja menossa yleensäkin lievittämässä tätä levottomuutta, oon huomannu alkoholin huonontavan sitä unen laatua/määrää aika hitosti. Mikä nyt ei varmaan oo mikään yllätys… Mutta nyt normaali-iltoina oon onneks saanu nukuttua tuolla 10mg melatoniinia + Zopinox-yhdistelmällä.
Suurin ongelma tässä tuntuu olevan nyt se, että en osannu odottaa itseltäni tällästä jatkuvaa järjetöntä levottomuutta, luulin että oisin lähinnä masentunu tjtn… Pitäis osata pysähtyä ja yrittää tulla toimeen sen oman selvän päänsä kanssa, vaikka niitä ajatuksia ja (vittumaisiakin) tunteita surraakin siellä aivan liikaa.
Ja mutta hei, texiä ei oo tehny vielä mieli kertaakaan :smiley: .