Terve.
Kirjoittelen tänne monta kertaa keskustelua aiemmin selanneena ja taas mokanneena ja dokanneena.
Olen 25 vuotias mies ja 14 vuotiaana join ekat kännit. Ryyppäys ura jatkui monta vuotta yläasteen lopulla ja siitä eteenpäin kiihtyvällä tahdilla pyörien väärässä porukassa. Silloin se taisi vielä olla hauskaa. Eipä ole enää jumalauta.
Ennenkuin huomasinkaan olin sosiaalitoimen antamassa majoituksessa helsingissä joka oli "tilapäistä " reilu kaksi vuotta. Olin jo 21 tuossa vaiheessa mitää ei saamut aikaan viinaa kaljaa siis ihan tajuttomasti ja raha huolia. Luottotietoihin sain ryypättyä 10 tuhanen euron edestä velkaa.
Sen jälkeen muutin paikkakunnalle x. Opikelemaan koska en omista ammattitutkintoa. Aloitin vanhan urheilu harrastukseni jota harrastan kun ei putki jämähä päälle. Pystyn olemaan 3 viikkoa juomatta jokus antabuksen avulla joskus ilman. Sama homma siis jatkuu jatkuvasti eli kaikki rahat 3-4 neljän RANKAN dokaus päivän aikana menee. Tulee niin kamala olo fyysisesti että jatkan kunnes tulee kamala krapula. Opikskelut menee päin helvettiä tämän takia . Ja totaalisen kyllästynyt nolamaan itsensä . hirvittäviä raivareita. Kaikki ihmissuhteet täysin tulehtunut.
terve vaan