225 lyrica,5mg pami ja bubrea?

Elikkä otin neljän aikoihin 225mg lyrican,5 mg diapamin ja parin tunnin jälkeen kaveri tuli kylään ja nakkas pari laastaria. Yleensä en bubren kanssa comboile mitään mutta tänään tuli otettua noita nappeja viekkareihin. Pulssi on likkeellä yli sata ja levossa 90…yleensä bubre on mulla laskenut sykettä. Vituttaa tää skitsoilu,kun olo on kuitenkin tällä hetkellä ihan lepposa pientä huimausta lukuun ottamatta. :unamused:

Jos sua skitsottaa, niin pulssi voi nousta ihan siksikin. En mäkään kyllä keksi, mikä tossa kombossa sykettä nostaisi. Lyricassa on harvinaisissa sivuvaikutuksissa maininta, että saattaa aiheuttaa muutoksia sydämen sykkeessä kumpaan suuntaan tahansa, eli nostaa tai laskea sitä, mutta sekin oli enintään 1/100 tapauksissa. Kummalta kuulostaa, koska sulla on kuitenkin alla aika lamaava setti.

Ei toi syke kuitenkaan vielä mikään hengenvaarallinen ole. Mulla esimerkiksi on luonnostaan pulssi 90 tienoilla.

Mulla on joskus lamaava kombo nostanut sykettä juuri sen vuoksi, että olen kuumotellut sitä, kuolenkohan tähän :laughing: . Kyseessä siis kuitenkin sen verran kevyet setit, että olen täysin tolkuissani ollut. Jos tosissaan potentiaalisesti hengenvaarallisissa nuokuissa olen ollut, niin ei silloin tietenkään pulssi nouse, kun eipä siinä tilassa liikaa jaksa mitään miettiäkään. Tuollaisesta lienee sunkin kohdallasi kyse, jos toki minä en lainkaan poissulje sitä vaihtoehtoa, etteikö Lyrica voisi tuossa coktailissa nostattaa sykettä ihan oikeastikin. Silti tuo lienee pienempi paha, varsinkin, kun sykkeesi ei missään hengenvaarallisissa lukemissa hakkaa, koska tuolla kombolla voi saada itsensä hengiltä, jos toleja ei noihin kaikkiin roippeisiin ole ja silloin sydän nimenomaan alkaa lyödä hitaalla :confused: .

Hengissä ollaan edelleen ja sykekkin rauhoittui heti kun lopetti turhan kuulostelun ja panikoimisen :laughing: Ihan kivasti muuten buustaa noi lyricat bubrea,kun tuntuu ettei muuten kummoisempia oloja enään saa :cry: Kumpa saiskin tuon skitsoilun tavoistaan pois niin välillä ois ihan jees irrotella nuiden cocktailien kans :smiley:

Pitää kutinsa, oon joskus itekin kokeillu tota lyrtsiä bupren kans, ja ihan mukavan “lisä-mausteen” se antaa… :wink:

Sinne skitsoilu katoaa kun muutaman kerran olet jotain tiettyä komboa testaillu ja huomannu sen ok. yhdistelmäksi.
Ja en ole tässä suosittelemassa minkään kombojen kokeilemista, eli paras tietty jos ei yhdistele mitään. Mut jos joku jotain eri komboja haluaa käyttää niin mielellään tietty joku ennestään tuttu, ettei sit tuu mitään turhia kuumotteluja tai oikeasti käy huonosti.