1 antabus

Otin eilen 1tlb:n antabusta ja en nyt aiokaan aloittaa kuuria. Voikohan sitä huomenna la ottaa siideriä?

ei voi, Tilli hyvä! liian suuri riski että saat siitä hyvästä kamalan olon. sinuna odottaisin ainakin viikon.
mutta tervetuloa porukoihin mukaan! käsittääkseni olet uusi täällä? en huomannut katsoa milloin olet liittynyt tänne. tsemppiä, ja älä tosiaan ota sitä riskiä, sunnuntaikin kiittää kun olet la raitis.

Taidan jättää juhlat väliin ja odotella rauhassa ettei tule mitään oireita.

Moi Tilli!

Kyllä komppaan Sylviaa. Mä olin nuorempana miehenä ottanut Antabusta pienen määrän ja menin juomaan alkoholia niin jopas rupesi henkeä ahdistamaan aika pahasti. No se helpotti kun pienet promillet haihtuivat.

Mutta toinen aihe: Allekirjoituksessasi lukee: " Pois lääkkeistä " Jos sulla on sekakäyttöä lääkkeiden ja alkoholin kanssa niin järjestyshän on: Ensin alkoholi pois! Sitten lääkkeet pois!

Oikein hyvää viikonloppua Sinulle ja tsemppiä!

t. Juhani

Moikka Tilli!
Ja tervetuloa lämpimästi joukkoon.

Juu, ei alkoa antabuksen kanssa, todellakaan.
Juhani ja Sylvia ovat aivan oikeassa. Itse olen myös kerran saanut reaktion ja se on hirveä!

Suosittelen jatkamaan antabus-kuuria, koska sille on varmaan ihan hyvä syy, minkä takia olet reseptin siihen hakenut.
Eikö vain?

Ekat pari viikkoa varmaan väsyttää ja vituttaa, mutta juomattomuuden hyvätkin puolet tulevat aika nopeasti.

Kirjoittelehan vain lisää tänne, Tilli. Ja tsemppiä!
Täältä saat tukea.

Heips Tilli!
Jätä juoma väliin. Ei kokemusta antabuksesta, mutta kuullut olen, ettei kannata testata…
Kirjoittele kuulumisia!