1.3 Dimethylamylamine ym täysin lailliset luontaistuotteet

Mephedra puun uutehan on efedriiniä ja tämä suomessakin myytävä 1.3 Dimethylamylamine on nähtävästi jotenkin sukua amfetamiinille. Onko kokemuksia? Auttaako keskittymiseen`jos adhd? kun päpsy ei ny jatka dexedrineä

Eikös puhtaasta efedriinistä valmistetaan metaamfetamiinia? tosin saattaapi olla melko vaikeaa kotikonstein poistaa nuo happiatomit efedriinimolekyyleistä… Eikös tuo sellaisenaankin siis efedriini, ole koukuttavaa jota käytettiin joskus aikoinaan 40vuotta sitten ennekuin tuli uudet astmalääkkeet, allergialääkkeet yms mitkä kehitetty tuosta ja toimivat paremmin kuin pelkkä efe? Tosin tällä varmaan haetaan jotain viihteellistä arvoa? ainakin pitäisi piristää melkoisesti ja käytetty paljon dopingaineena.

hitto toi kyllä kiinnostaa , täytyy lähteä kollaamaan luontaistuote kauppuja ja etnisiä ruokakauppoja.

‘1.3-Dimethylamylamine’

1,3-Dimethylamylamine, also known as DMAA, Methylhexaneamine, Forthan, Forthane, Floradrene, Geranamine. 1,3 dimethylamylamine is a powerful stimulant that able provide effect of euphoria and boost body energy level. 1,3-dimethylamylamine is an main active ingredient of most known party pills which has replaced BZP which illegal now. Recomended dose for supplementation with the pure extract is 25-50 mg. 1,3-dimethylamylamine is totally safe if take as directed and legal everywhere. Party Pills and supplements containing DMAA not pharmaceutical preparates but marked as dietary supplements and approved for use in food. Buy 1,3-dimethylamylamine in our internet store and we will give highest quality, low price and fast worldwide delivery.

Veikkaan, Että menee jossainvaiheessa kiellettyjenaineidenlistalle. Netti väittäisi, että saa tilata ja tuolla jollain foorumilla joku jo kauppasikin kevyttä 500kg erää. Eli tietääkseni laillista on ja jotku takoo hirveitä masseja.
Rangaistukset noissa muistaakseni 2v max. Ensikertalaisena istuu alle vuoden.
Iso tili/lyhyt kakku.

No itse tyydyn tuohon Kukkatorsoon ja laitan kahvit ja bongin tulille.

[poistettu kaupallisia linkkejä - Päihdelinkin moderaattori]

Huomenna haen postista ilmoittelen huomkaako mitään. Lähinnä siis vireystason nostoon haen. Tosin sitä sotkee nämä’ saamarin bentsot kun ei meinaa päästä irti.

Itellä ainakin rivatril pitää virkeänä, ja jos hieman yliannostelee niin saattaapi viedä jopa yöunetkin. tämä tosin yli kahden vuoden päivittäisellä käytöllä. Kääntyi päinvastoin noin puolenvuoden käytön jälkeen. Tosin moni muukin lääke tekee sen että aluksi väsyttää ja lopuksi ei väsytä, vaan saattaa jopa pitää virkeämpänä. Mutta kerro ihmeessä tuliko läpi postiin :slight_smile: Itse pysyttelen ihan kyllä kahvissa ja energiajuomissa pitääkseni itseni hereillä :slight_smile: Tosin miksei tuotakin sitten käyttäisi esim aamuisin esim ennen töihin lähtöä? :unamused:

Efestä ja pseudoefestä (kjäänteinen mole) on erittäin helppoa tehdä kristallia.

Joskus 90-luvulla oli levikissä blomsteria, joka oli ehkä 3-40% metukkaa…

Ei haise sille paskalle ku nykypiri, mutta toimii potenssiin 5.

NO huhhuh. Ei olisi uskonut lisäravinteessa olevan potkua näin paljon. Otin 5g jauhetta veden seassa, 30min päästä päänahkaa hieman kihelmöi, keskittymiskyky nousi, syke nousi ja piristi. Mutta ei siis mitään amfetamiinia tuo ole. Veikkaan että pian poistetaan silti markkinoilta.
en.wikipedia.org/wiki/Methylhexanamine
.

Hieman samanlainen olo kuin 5mg dexedrineä.

Itse sain kaverilta salilla 7kpl outoja kapseleita jotka kuulemman sisältävät 20mg DMAA:ta pitää kokeilla vaikka tänään miten tähän ADHD nuppiin toimii.

Mitenkäs toimi?

ja mitä olen itse tutkiskellut noita purkkeja mistä saa lisää tehoa treenin niin aika moneen on tuota näköjään tungettu… mut kun tollakin rakkaalla lapsella on tosi monta nimeä… niin jos lukasee muita käyttö nimiä tolle niin voi olla et jonku niist nimist löytää noista lisäravinto/ rasvan poltto purkeista… :unamused: