Halusin aloittaa tänne uuden ketjun, uuden alun.
Tänne voi kirjoittaa kaikki jotka haluaa lähteä mukaan tavoittelemaan pelitöntä elämää.
Minulla nyt 8. pelitön päivä menossa.
Toivon kavereita, tsempataan toisiamme oikeaan voittoon!
Netta
Netalle onnea pelaamattomalle taipaleelle! Täällä taustalla seurailen ja tsemppaan
Hei Pelinainen
Mikset lähtisi itse laskemaan omia päiviäsi mukana?
Netta
Oon laskenu noita päiviä useamman kerran, eikä siitä oo ollu mulle apua.
Siksi pyrin sitä ajatusmallia kohti että tämä päivä on tärkein, tänään kun en pelaa niin hyvin menee.
Mutta moni pitää kirjaa pelaamattomista päivistä ja saa sitä kautta voimia taistella pelihaluja vastaan.
Niinhän se on että tämä päivä on tärkein, niin pelaamattomuudessa kuin elämässä muutenkin.
Yrittää elää hyvin tämän päivän, eilinen on mennyt ja huomisesta emme tiedä.
Jotenkin mä vaan haluun laskee, tehdä omaa ennätystä, saan siitä voimaa.
Toisaalta kun oma ennätys oli jo tosi hyvä, pitkästi päälle satasen, niin tämä alusta alkaminen ihan itkettää
Mutta tänään tulee päiviä 9, jostain syystä en jaksa tähän hymynaamaa laittaa vaikka kävi se mielessä.
Kirjoittele tänne kuitenkin sinäkin Pelinainen, on hyvä kirjoitella asiasta tietävien kanssa.
Netta
Voit laskea myös säästynyttä rahaa tmv. Olen pitänyt itse jonkinlaista kirjaa päässäni tänä vuonna hävityistä rahoista ja joka päivä jaannut tuon hävityn summan uudella päivällä. Jos sitten pelaa ja häviää, niin se raha on vain kertakaikkiaan säästettävä takaisin, niin pääsee taas ruotuun.
terv. JokuJaskanen
Rehellisyyden nimessä on kyllä sanottava, että jokainen pelikerta aiheuttaa minulle sellaisen pahoinvoinnin ja päänsäryn, etten voi tällä hetkellä edes fyysisestikään pelata. Kai se psyyke ja kroppa haluaa sanoa, että tämän on nyt loputtava.
Rahat ovat kannkulan kaivossa ja siellä pysyvät. Mennään nyt sitten näillä heikoilla eväillä ja katsotaan tuleeko tästä elämästä vielä jotakin.
JokuJaskanen
Kiiti vinkeistä.
Samanlaisia tunteita on mullakin, alan täristä pelikoneen edessä, voimaan pahoin kaikin tavoin.
Ja tuo oikea käsi jolla pelataan menee jotenkin hervottomaks, ihan pelottavia tuntemuksia.
Mut jos se oikeesti on niin että kroppa jo vaatii lopettamista kun ei pää siihen oo pystyny niin ollaan näistä tuntemuksista kiitollisia, jotenkin me selvitään.
Kirjottele vastakin.
Netta
Tuo päivien laskeminen auttaa pysymään ruodussa. Se on samalla vertaisille informatiivinen ja kannustava asia, sillä toisten päivien kertyminen antaa uskoa itselle. Ja kuten aikaisemmin kommentoitiin fiksusti, päiviä voi pitää säästettyinä euroina. Jos vaikka on hävinnyt 20€ \päivä, niin olemalla pelaamatta 30 päivää tekee 600€, 100 päivää 2000€ jne. Omalla kohdallani tämä kerroin on ollut noin 5€ \ päivä. Nyt 164 pelaamattoman päivän jälkeen olen siis “säästänyt” 164 x 5 = 820€. Olen siis tuon verran varakkaampi, kuin jos olisin pelannut! Jokaisella meillä on omat päivänsä ja omat kertoimensa, mutta pelaamattomuus kannattaa, oli tilanne sitten millainen tahansa.
Tsemppiä kovasti!
T. Mies
Ulkona sataa lunta! Saadanko me valkoinen joulu? Tahdon napata lumihiutaleita käsiini ja katsoa kunnes ne sulaa, ajatella että jokainen on erilainen!
10. pelitön päivä, eiköhän tää taas tästä.
Netta
Mukana
Kiva että olet mukana Saini, kirjoittele jotain enemmän.
Täällä 11. pelitön päivä.
On vain jotain alakuloa tunnemaailmassa ettei tosta oikein jaksa iloita, ei niinkuin ennen.
Mutta luovuttaa ei kuitenkaan saa.
Netta
Moi. En ole varsinaisesti päiviä laskenut, mutta yli kuukausi takana. Tunnetasot heittelevät mullakin. Iloitsen kyllä kuivista päivistä, mutta en ole varsinaisesti riemusta hyppinyt. Toisaalta pelaaminen olisi aiheuttanut syvää synkkyyttä, eli parempi näin
-Make-
Olet tuossa niin oikeassa että pelaaminen aiheuttaa syvää synkkyyttä.
Minä en meinaa millään pystyä unohtamaan sitä viimekertaista repsahdustani, olin niin pitkällä, reilusti yli sata päivää, sillä kait tää uudelleen aloittaminen on niin tuskaista
Ja on meilläkin täällä parisuhteessa ongelmia, pelailuistani mieheni ei tiedä, oikeastaan ne alkoivatkin noista ongelmista, pakenin peleihin. Viime vuoden syksyllä, sitä ennen en tiennyt koko peliongelmasta että sellainenkin on.
Vaan niin se tuli meikäläiseenkin, tauti jota en tiennyt olevankaan. Vakava tauti.
Netta
Vakava tauti, mutta voitettavissa. Parisuhteesta haluan sanoa jotain. Meillä menee lusikat jakoon, mutta älä sinä luovuta, jos toivoa on. Ja taistele pelejä vastaan jatkossakin
-Make-
Kyllä toivoa on ja pelejä vastaan taistellaan.
Vaikka näinä päivinä on ollut erityisen vaikeaa:
Kun saisi kaatua ja huutaa
mennä rikki ja valittaa
olla heikko ja avuton
saisi näyttää haavansa kaikille
kirkua kivun ilmoille
ottaa julkisen marttyyrin roolin
ilman kanssaeläjien syvää paheksuntaa
kun vain saisi romahtaa
Jotenkin en vain osaa nyt iloita niinkuin joskus. 13. pelitön päivä.
Netta
Huomasin että sivuilla pyörii 13 vierailijaa.
Eikö teillä ole mitään kirjoitettavaa?
Toivoisin niin että saisin jonkun laskemaan päiviä kanssani tai muuten vaan kommentteja.
Netta
- pelitön päivä.
Mulla on se kamala yksinäisyyden tunne, vaikka kirjoittelen tänne tuntuu etten kelpaa joukkoon?
Miksi?
Netta
Vastashan edes Riuku minulle, kommmentoin toisessa ketjussa ettei pikku pelailu toimi, tosin vieraana.
No, sitten mun on kirjoiteltava yksin, jos en tänne taistelutovereita saa, tahto on kuitenkin kova “normaaliin elämään”.
Joskus miettii että olisko parempi olla aina vieras, niinkuin suurin osa, otettais enemmän huomioon.
Mutta tänään 15. päivä, onhan se jo jotain.
Netta
Moi Netta. Lopetin tuossa omaan ketjuuni kirjoittelun, ja aion pitäytyä siinä. Piti myös pysyä erossa koko valtista. Sitten luin ajatuksiasi, ja halusin kirjoittaa. Ikävä, jos koet olevasi yksin asian kanssa. Olen henkisesti mukana, vaikka en olekaan enää täällä läsnä. Ja kiva kuulla, että laskuri ei ole nollautunut, se on hyvä asia. Jatka edelleen vahvana, tuo helpottaa ajan myötä. Itse olen 1,5 kk ollut pelaamatta, ja olo helpottaa päivä päivältä. Toisaalta tuleva ero on mulle niin kova paikka, että peliajatukset eivät ole nostaneet päätään. Kaikkea hyvää sinulle, et ole yksin.
-Make-