.
:
Zen
L o v e
Loving Now
Eternal Love
Eternal Present
Universal Eternity
Unity in Brotherhood
Brotherhood into Unity
Human Equality Everywhere
Everywhere is Equal Humanity
One Will to do Good to Everyone
Everyone Willing to do Good to One
Mankind in Peace Working for Peace
Everyone Willing to do Good to One
One Will to do Good to Everyone
Everywhere is Equal Humanity
Human Equality Everywhere
Brotherhood into Unity
Unity in Brotherhood
Universal Eternity
Eternal Present
Eternal Love
L o v e
Now
Zen
:
.
Voi vittu!!! Aaaaaaaargh eiku huh saatana mikä reissu!
NYT mä olen siis ihan KUNNOLLA valaistunut voi vittujen kevät huh hih prkkkllllll!!!
Parhaillaan hyvinkään sairaalassa tutkimuksissa että voiko lääkäri päästää mut himaan…
Sitä ennemmin klo 18+ kahdessa poliisiautossa lukittuna takakonttiin…
HUUhhhh… MIKÄTrippi… . aaahahhah ha hahhah…
24h nonstop hirveyttä parhautta miljardi ulottuvuutta yhtäaikaa triljoonan valovuoden nopeudella!!!
Huh!!!
Valaistuin!
Tuhosin!
Selvisin!
Menin!
Tulin!
PRKL
JHVH
G-d
Zen
Me
0
:
.
Kuinka monta kertaa sinut on tänä vuonna kiidätetty poliisikyydillä/lanssilla sairaalaan? Minkälaiset edesottamukset tällä kertaa johtivat tämänmoiseen lopputulokseen?
^
Dxm .??
Kerro joo enempi !!
Sait uteliaisuuteni heräämään …
Tämähän alkaa menemään varsin eeppiseksi… Olitko siis tripillä maijassa lukittuna takakonttiin vai tripin vaikutuksenalaisena oikeasti siellä maijassa? Kerro ihmeessä enemmän…? :mrgreen:
Aihepiiriin sopiva video: pcp-tripillä oleva jäbä pidätetään Cops-sarjassa… youtube.com/watch?v=wLZq5GGPxws
psygedeelit ja kytät parikertaa tullu itsekkin kyseinen kombo koettua, eka kerta oli täys painajainen ja toisella kerralla naurettiin päin naamaa tuhannentateissa et mitää ei olla otettu ja jos et usko niin todista
tuli mieleen tosta videota et minkäköhän laisen hässäkän sais aikaan ku järkkäis pcp-miitin
Terve Kannel, wanha tuttu!
Joo joo, VITTU! - JUMALAN TOSI - Ja kaikkien hirveitten riivaajaperkeleiden nimeen kanssa - Yhtä aikaa!!! TÄMÄ TARINA ON TOSI - Mitään lisäämättä ja pois jättämättä - Olen tällä hetkellä Kellokosken mielisairaalassa!!!
Ei mua täällä vankina pidetä, ja voin lähteä täältä varmaan jouluksi kotiin. Sitäpaitsi täällä on superhyvä tietsikka ja nettiyhteys. Voin laittaa samalla liveraporttia pehmustetusta luksushotellista! Hullujenhuone ja Päihdelinkki - Killerikombo, eikö!
Ruoka on saatanan hyvää ja hoitajattaret on ihan tappajakilleriperseitä! Uh uh…
Mut siis jees, mä olen aina toivonut pääseväni Kellokoskelle tsekkaamaan mestoja.
Mut hyvää joulua kaikille jotka haluavat semmoista viettää!
No mut hei, nyt pitää mennä… hoitsut tulee. Mut siirretään just toiselle osastolle. Toivottavasti ei ole suljettu, Palataan ihan kohta… tai jotain …
PS.
Joo, onhan tää aika viiitun eeeeeeeeeeeeepppiistä!
PPS.
Jep, Resilaria… mut siis… ahhahahhah EI NE POLIISITKAAN USKONUT että oon vaan vetänyt ehkä vähän liikaa DXM:ää… Kato mä kerroin niille suoraan. Ei ne uskonu että se näin vaikuttaaa… Jees - Maailman kähein trippi joka ei näy huumeseulassa - VITTTTTU!
PPPS.
Älkää lapset saatana kokeilko DXM:ää - Teidän pää EI KESTÄISI tätä samaa! JUMALAN TOSI. Olkaa hirveen varovaisia oikeesti, jos kokeilette. Max 100 mg / vrk, jos on ihan pakko. Ei samoja päihteitä samanaikaisesti. Varautukaan vuodelepoon himassa. Muistakaa käydä pöntöllä ripulilla. Voi tulla yrjö - Varatkaa monta ämpäriä…
…
Hähhähhhäääää… I hope You guess My name… tättärää… tulin vähän tsekkaan mestoja- Onnistui!!! JES!!!
To-taa… Mitäpä tähän nyt sanoisi. Pikaista paranemista? Toiv. eivät ahda sua täyteen neuroleptejä siellä.
Apua sentään…
Noh, todennäköisesti on ihan hyväkin, että oot siellä Kellokoskella nyt, mikäli siis pakolla pitävät. Toisaalta ehkäpä myöskään vapaaehtoinen lusiminen ei olis lainkaan haitaksi. Ihan noin, että mun näkökulmasta meno on ollut aika villiä tässä nyt syksyn aikana. En mä lähde spekuloimaan diagnooseilla, ammattilaiset tehkööt sen, mutta käsittääkseni kuitenkin toivot jonkinnäköistä apua tilanteeseesi, ainakin niin olen ymmärtänyt viesteistäsi. Nyt ehkäpä sitä apuakin alkaa tulla jos lätkäisevät sulle jonkin diagnoosin papereihin.
Toipumisia ja jätä se deksmiöveröinti jatkossa vähemmälle! Mielelläni kuulisin minäkin, että mites sä nyt sinne päädyit ja jeparikyydillä vieläpä?
No ei kai siinä tarvitse kun mennä riehumaan jonnekin yleiselle paikalle noissa oloissaan. Huutaa ja vähän valistaa kansaa, poliisit soitetaan aika pian paikalle. Varsinkin näin Joulunaikaan, kun jossain ostoskeskuksissa on lapsiperheitä liikkeellä ja sillä lailla .
Minä aina paasaan, että kyllä juoppo juopon tuntee, joten olen varsin hyvin perillä Mansikkakiisselimiehen sielunmaisemasta, mutta kun vaihdetaan päihteestä toiseen, niin en enää pysykään perässä. Aikuisten oikeasti olen jo huolissani Mansikkakiisselimiehen sekoiluista kun siellä oli jo itsetuhoisuutta havaittu.
T
Ä
M
M
O
N
H
Ö
R
H
Ö
I
L
Y
Ä
P
A
R
H
A
I
M
M
I
L
L
A
A
N
!!!
Hienoa lukea, kuinka aikuiseksi itseään väittävää tyyppiä vie [size=150]YSKÄNLÄÄKE[/size] Täydelliseen turmioon… Sitkun oot siinä vaiheessa, että löydät itsesi ratakiskoilta makaamasta, muista kuinka ihanaa oli ottaa dexmiä, joka syövyttää rusinan kokoisiin (turvonnu täs kohtaa) aivoihisi mukavan kokoisia pikkureikiä, siinähän sitä on vasta viihdettä kerrakseen, ja varrmasti lapsillesi kerrottavaa! #olen oikeasti ylpeä sinusta, että olet hiffannu, miten valaistua!!
Ymmärrän Yskän, narkomaani toverini
^ Missä vaiheessa se on väittänyt itseään aikuiseksi? Pitänee lukea taas tarkemmin .
Jossakin kohtaan muistaakseni sano et 40w.ukko? Tai sit oon nähnyt unta
^ Joo, onhan se niin sanonut minunkin muistaakseni, mutta eihän tuo vielä yksin kenestäkään kovin aikuista tee, kuten tässä saamme huomata :mrgreen: . Minäkin olen 34vee akka, eikä mua kovin aikuiseksi voi luonnehtia . Tähän touhuun verrattuna tosin tunnen itseni varsin kypsäksi ja aikuismaiseksi
.
Ööh… Niin hirveitä myrkkyjä kuin leptit ovatkin, niin joissakin tapauksissa niiden käyttö on erittäin perusteltua ja paikallaan .
Viitaten tuohon DXM-ketjuun: Minäkin alan epäillä jonkinsortin trollausta . En siksi, etteikö mielisairaalassakin pääsisi nettiin käsiksi, enkä siksi, etteikö vaikeastikin psykoottinen ihminen voisi tuottaa hyvinkin selkeää tekstiä(eihän psykoosi tee ihmisestä lainkaan automaattisesti mitenkään älyllisesti kehitysvammaista, joskus voi käydä aivan päinvastoinkin). Epäilen trollausta juuri sen vuoksi, että DXM:ä on tässä tapauksessa käytetty sellaisia määriä, että se todennäköisesti häiritsisi tekstin tuottamista. Ja vaikka ko. aine ei vaikuttaisikaan Arkkikseen sillä tavoin, niin mikäli on joutunut tyystin sekopäisessä tilassa poliisikyydillä lataamoon, niin silloin saa herkästi sellaisen norsuannoksen jotakin tuhtia neuroleptiä, että sen vaikutuksen alaisena ei kyllä kirjoitella yhtään mitään. Kokemusta on :mrgreen: .
Toisaalta Arkkis on kirjoitellut tänne usein vasta kun dexmin vaikutus (annos yleensä ollut 600mg) on laskenut tai hän on juuri Resilar-pullon kiskaissut eivätkä vaikutukset ole vielä saapuneet…
Voin myös kuvitella tilanteen missä joku kittaa dexmiä päivittäin ja alkaa elämään “valaistuneena” sekä vastaan tulevalle poliisille (jossain ikävässä tilanteessa) vaikuttaa vahvasti siltä, että kaverilla ei ole ihan kaikki palikat kohdallaan ja he näkevät parhaaksi toimittaa asiakkaan sairaalaan putkan sijasta. Tälläisessä tilanteessa ehkäpä joku lekuri saattaisi ohjata potilaan ihan omaehtoisesti ja “hyvässä yhteishengessä” myös eteenpäin Kellokoskelle (sopisi myös Arkkiksen ilmoittamaan paikkakuntaan nimeltä Järvenpää).
Mielisairaalassa sitten vasta mietittäisiin millä myrkyllä sitä todellisuudentajua yritetään palauttaa (juurihan narkkis myös ilmoitti vaihtavansa osastoa). Uskoisin siis, että potilas voi olla täysin sairaudentunnoton, kohtuullisen avoimen psykoottinen mutta kaikesta huolimatta yhteistyöhaluinen ja näennäisesti ihan kiinni tässä todellisuudessa. Mitä nyt lähtenyt vain dekstrometorfaanin käyttö totaalisesta lapasesta.
Toisaalta minä nyt olen tälläinen hyväuskoinen hölmö joten kyseessä voi aivan hyvin ilmeisesti olla myös erittäin viihdyttävää ja oivallista trollausta :mrgreen: